Regn i maj

Hej! Idag har ag haft tur med skjuts iallafall. Fick skjuts av vanessa till skolan imorse när jag insåg att det regnade och hem ifrån skolan fick jag skjuts av anders. :D De få timmarna som jag var i skolan idag, (8-13, ganska få iallafall för mig) rullade på ganska bra förutom på fysiken då jag höll på att gå under av tristess. Igår var jag sjuk, hade extremt ont i huvudet. Därav inget inlägg på grund av att jag inte kunde sitta vid datorn. Idag är det bättre. Har träning ikväll med först ska jag läsa en bok som mamma rekommenderat och kollat på tv. Dessutom har jag Ben&Jerry's i frysen så det lockar ganska bra det. Får se om jag lyckas hålla mig.

Vi hörs, puss!


Kommentarer
Postat av: clara

har du slutat blogga människa?!

2009-05-13 @ 18:17:08
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0