Jag saknar böcker

Efter en studiedag som denna så har jag iallafall insett en grej, böcker är mycket bättre än film. Men jovisst, jag har insett det förr men nu var det verkligen en uppenbarelse för mig. Sist jag såg Ps. I love you så somnade jag och jag har inte sett den sen dess men ändå känt att de nog var en bra film. Efter ett ha läst boken (nåja, en del iallafall. men jag SKA läsa ut den så småningom!)  så hade jag verkligen scener i huvudet som jag verkligen ville se på film. Men det hade ÄNDRAT alltihop, förkortat en massa så att ingenting stämde. Det som jag väntat på att få se för att de i boken verkade så roligt och bra blev det inget med. Så nu är jag saaaad och har bestämt mig för en sak iallafall, ta mig mer tid för att få lockas in i böckernas värld, för den är trots allt den allra bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0