Dags att stiga upp nu!

God morgon säger jag och sitter fortfarande iklädd pyjamas. Men sanningen är att jag varit vaken sen nio ungefär. Under denna morgonen har jag kollat runt på diverse bloggar och fått några nya favoriter, ätit frukost och läst i engelskaboken. I boken har jag kommit ungefär halvvägs så ska åka och hyra PS. i Love you idag hade jag tänkt, någon som är sugen på at göra mig sällskap kanske? =)
Annars idag ska jag plugga, skriva en hemsk svenskauppgift som ska in på onsdag och läsa ännu mer i engelskaboken. Mat äter jag förhoppningsvis på något gott stället här i falköping, tror min minibror skulle få välja och storebror betala. (hihi.) nåja, han kanske inte pröjsar för mig men då skulle nog mamma göra det! gärna för mig.
Träning i eftermiddag också, får vi inte glömma. Nu har jag tränat varje dag i snart en vecka. Min kropp börjar bli sliten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0