Valborg

Nu trodde ni säkert att jag skulle skriva att det blir fest ikväll. Men nej, det ska det inte. Valborg känns lite jag vet inte, hittar inte ord riktigt men iallafall så känns det lite onödigt att festa ikväll. Detta har till stor del att göra med att jag inte kommer in, och valborg slutar alltid med att man står där utanför plantis i hopp om att någon kommer ut och säger att det är dötråkigt där inne och att de är mycket roligare utanför, detta har ioförsig aldrig hänt. Sist jag festade på valborg var för två år sen, tycker jag är riktigt duktigt av mig faktiskt att jag till och med lyckades hålla mig därifrån förra året. Iår var planerna att gå upp till elden och mysa med lite glass och en clara, men på grund av eldningsförbud så blir det ingen glass och ingen eld, men däremot mys med clara! och vad vi ska mysa till, de kan ni väl komma på? One tree hill såklart!!

Idag har jag tränat, och jag är helt öm i kroppen efter gårdagens match som vi förövrigt vann med 4-1. Min första match sen förra året, (jag slet av ledbandet i höstas) och jag spelade hela matchen. Tycker jag var rätt bra gjort faktiskt.
Imorgon ska jag ut och springa med pappa, nu ska jag få bättre kondition!

Vi hörs!, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0