Sömn för min del!

Musiken dunkar utanför mitt fönster och någonstans inuti mig så önskar jag att jag vore på ett dansgolv och dansade loss totalt. Men, i min minderåriga situation så hade jag just nu bara stått och fryst någonstans om jag fått för mig att festa ikväll. Men att drömma sig iväg till dansgolvet går ju iallafall.
Kvällen har iallafall varit bra trots det bara varit en hemmakväll, men en hemmakväll med clara! Vi lyckades komma in på Victorias Secret's bikinis igen och snart så kan jag inte hålla mig längre innan jag beställer. Vi avklarade även fyra avsnitt till av One tree hill och jag somnade för första gången till ett, det sista. Men som tur är så har jag ju redan sett till 19, lucky me.

På tal om att somna så har jag knappt sovit någonting i natt känns det som. Det är som om jag bara hade någon ytlig sömn där jag blundade och tänkte men inte sov. För jag vaknade minst lika trött som när jag gick och la mig.
Men nu måste jag sova, för imorgon är det jag och pappa som intar Burma ännu en gång. andra gången denna veckan, inte illa för lilla mig va? =)

GOD NATT!



Kommentarer
Postat av: clara

<3

2009-05-01 @ 12:38:28
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0