Sa jag att jag var tillbaka?

nja, tydligen inte riktigt så länge iallafall. Men jag hade mycket jobb förra veckan som hindrade mig och sen när väl helgen satte igång så ballade min dator ur totalt. Blev värsta stora skärmen och grejer och (o)tekniska lilla jag visste inte vad jag skulle göra. Clara sa att det skulle ordna sig om jag bara hade datorn avstängd ett tag, men idag när jag satte på den var det fortfarande samma problemas. Men jag lyckades gå in i lite inställningar och greja, och ne jag ska väl inte ta åt mig all ära kanske. Robin guidade mig lite. Men de funkade, wiihoo! Så nu får vi hoppas jag är tillbaka.
Om ni vill ha lite information om vad jag tänker på just nu så är de:
"Jag har engelskauppsats imorgon och har inte förberett mig någonting"
"Jag har utslag över hela kroppen som kliar och jag vet inte varför, troligtvis en allergisk reaktion, kanske gräs? Hur ska jag kunna sova?"
"Jag har huvudvärk och är trött så bör stänga av datorn"

God natt gott folk. Nu ska jag stänga av datorn så inte samma problem händer igen, om de nu är det de beror på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0