Längtar till helgen!

Just nu sitter jag i en datasal på skolan. Ska skriva om Gullivers resor men uppgiftsbladet med vad som ska finnas med rör det bara till i huvudet på mig. Jag har kommit en mening ungefär och det är rubriken. Men jag får aldrig någon motivation i skolan utan det känns bättre att skriva hemma, där man i lugn och ro kan få inspiration och lyssna på musik samtidigt. Ni kan få lite uppdatering om min vecka istället, mycket roligare!
Idag: Slutar om tjugo minuter och ska då tigga skjuts av vanessa hem, vid fem är det samling för match mot tidaholm. Borta. Så lär väl komma hem någon gång ganska sent ikväll.
Torsdag: Läsa engelskaboken i solen när jag slutar redan klockan ett. Lovely! Sen framåt kvällen blir det beachvolley och en OTH-natt med clara. Looking forward to!
Fredag: Ta det lugnt i solen hela dagen, kanske lite jobb. Få besök av moster under dagen också. Framåt kvällen rymmer jag nog iväg till alingsås!
Lördag: kanske jobb, oklart ännu. Kvällen tillbringas nog i alingsås iallafall.
Söndag: KUSTEN MED CLARA! :D
Måndag: KUSTEN MED CLARA! :D

vad ska ni göra en långhelg som denna ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0