Jag känner press

Just nu känner jag att jag vill gå och lägga mig och sen vakna om ett år. Det känns som om jag inte hinner med något nu för tiden. Det som kommer mest i skymundan är träningen, som jag egentligen vill hinna med. Men först kommer alltid skola och jobb, och eftersom det sker nästan hela tiden så tränar jag nästan högst någon gång i veckan med laget, resten på egen hand om det hinns med. Detta är inte bra, egentligne måste jag träna varje träning inför Italien, och minst tre gången för att få vara med i fotbollsgymnasiet. Därför känner jag en stor press på mig men ändå så vill jag ju jobba och tjäna pengar för att kunna åka till Italien! Denna veckan kände jag iallafall att jag skulle hinna träna, men nejdå. Nu ringde jobbet idag och jag kunde inte med att tacka nej, så nu blir det jobb både onsdag och torsdag. Hur jag än gör och vad jag än gör så sviker jag någon. Hoppas jag jobbet så sviker jag dom eftersom dom räknar med att jag ska ställa upp, hoppar jag träningen så sviker jag de som ska med till Italien plus fotbollsgymnasiet. Det allra jobbigaste är hur det ska gå med betyget i fotboll, jag hoppas det har lite överseende med att man jobbar..

För övrigt så säljer jag NewBody kläder tills på söndag. Strumpor, underkläder, tshirts, linnen, sportbehå m.m. Både för kille och tjej. Någon som är intresserad? Allting kostar 150 kronor och de flesta är flerpack. Hör av er vid intresse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0