Förälskad

Måndagen blev en lika bra dag som jag trodde. Spanskalektionen kunde ägnas åt kemiplugg eftersom agnetha är i belgien. Detta innebär även sovmorgon till tio på torsdag, hurrar jag för! Så tack vare lite extra kemiplugg gick nog provet trots allt ganska bra. På fotbollsgymnasiet var vi cirka tio personer så det var ganska chill,sen kunde jag åka hem och känan att jag inte behövde plugga. Första gången på länge den känslan infann sig. Jag kunde i lugn och ro kolla på top model (vilket blivit av ett litet nöje att se repriserna på varje eftermiddag) och sen åka till träningen som gick åt helvete men inte lyckades förstöra min dag.


När jag läste aftonbladet förut kom ju underfund med vad jag ska skaffa för något när jag blir äldre!
Är de inte hur söta som helst? Ser ut som små leopardungar. Bengalenkatter kallas dom tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0