Back in the game

Klockan är ganska sent och jag ska snart gå och lägga mig, tänkte sova ut imorgon innan kemipluggandet sätter igång. Jag ska även åka till Jonas för att kolla in hans nya lägenhet och äta mat på maxihuset. Kollade in de nya affärerna och hoppas att min klänning som jag hittade på gina i borås idag men som inte fanns i min storlek finns där i skövde, vore lovley. Annars får jag beställa den på internet, dock lite dyrare. Var som sagt i Borås idag med familjen och hälsade på mormor, vi hann med en snabbvisit på knalleland och jag passade på att köpa två sockersöta sommarklänningar och en jeansjacka. Ni kan få se bilder imorgon, och jag lovar att jag ska fixa det imorgon. Har tänkt lägga in bilder från bland annat idre men har aldrig fått någon riktig motivation till att logga in, men nu när jag väl fick det så ligger kameran nere i källaren och jag är för lat för att hämta den. Hos mormor var de mycket god mat och solande, känner att värmen är på väg nu och jag klagar inte. Nu ikväll kom clara förbi och meningen var att vi skulle kolla Yrrol, men vi satt endast och pratade óch planerade våran jordenruntresa lite, som ska ske vid 2011 eller 2012. Vi såg även lite one tree hill innan hon drog för ungefär en kvart sen. Är nog egentligen dags för mig att sova, tror verkligen jag behöver det.
Men här har ni en rolig film att kolla på ni som inte har något att göra. Håll ut, de roliga kommer efter ett tag. Ni har säkert redan sett den men för er som inte gjort de, enjoy!



Kommentarer
Postat av: M

Sv.Ibland har jag rätt, ibland har jag fel.

2009-04-19 @ 02:28:34
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0