45 dagar kvar!

God eftermiddag! Jag är redan hemma efter en ganska bra dag i skolan. Vi började med uppsats och jag upptäckte på morgonen att jag inte hade några stift. Jag har nog aldrig cyklat så fort till skolan som jag gjorde imorse för att hinna köpa de innan. Vill inte uttala mig om uppsatsen, antingen gick de bra eller så gick de dåligt. Man vet aldrig vad dom vill läsa. Efter de kom vi till donken efter många om och men, en Mcfeast satt faktiskt väldigt bra imagen. Efter två lektioner till så åkte jag hem och här sitter jag nu. Men ett spanskaprov på torsdag som jag måste plugga på, jag hade tänkte sätta igång ganska omgående.
har kollat runt lite idag på internet  och hittat väldigt många resmål till i sommar för mig och clara! Sen har jag hittat en superfin bikini som skulle passa perfekt (hoppas jag). Lägger upp den när jag väl beställer den. Kommer från Victoria Secret's btw.

Ni får ha en bra dag, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0