21.01

idag var det bad på idrotten som gällde, om jag ska vara exakt så var det livräddning och vi skulle ha kläder på oss. hela NV1a såg ut som ballerinor i långabenade och långärmade trikåer, det var tajt och framförallt sexigt. eller, jag kan nog ta tillbaka det sista, det var mest skrattretande att kolla på alla. vi fick flyta i fem minuter med flytväst, trampa vatten i sju minuter där jag, john, johan, sandra m.m lekte titanic. runtomkring oss höll de andra på med att rädda varandra med livbojar, vi var de som var  lämnade åt döden.
Maria var på ännu sämre humör än vanligt, snart går jag till rektorn och ansöker om en ny mentor. gäddan har faktiskt blivit lite bättre. vi får väl se hur det blir i framtiden, hon har säkert en kort tid nu där livet är på topp. På svenskan ska vi inte tala om vad john ritade som skulle föreställa delar av mig och johan, detta lämnar jag åt era tankar. Men John lärde iaf Johan hur ett och annat hängde ihop. På biologin hade vi en vikarie och han såg nästan exakt ut som Peter Settman, han i en ängels tålamod. Jag hoppas jag fick rätt namn där.

Efter skolan och två guldmål var hämtade jonas mig och sandra och körde oss till skövde. där genomgick vi en utbildning tillsammans med cornelia, therese och anna (?) , plus våran handledare sofia :) det var faktiskt riktigt kul och vi fick sitta i kassan på riktigt dessutom :)! efter några timmar åkte vi med jonas hem igen och vi åt tacos. nu åkte sandra precis iväg till albert, ovanligt? haha. jag ska nog slå mig ner framför en film tror jag. efter att jag lyssnat igenom alla underbara goo goo dolls låtar som clara skickat till mig. jag har redan blivit kär i flera stycken.
ikväll händer annars inget speciellt, för jag är grymt trött och sen har jag samling klockan nio i morgon bitti. har match mot valtorp, haha. kom gärna och kolla, den börjar tio. du kommer få så mycket piss du millan så du anar inte ;) HAHA! ( hundtricket ) . jag är grymt sugen på en sällskapsresefilm, ska försöka övertala pappa och jesper bara ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0